کارشناسی سنجش وارزشیابی تحصیلی

کارشناسی سنجش وارزشیابی تحصیلی
سلام .به وبلاگ کارشناسی سنجش شهرستان پاسارگاد خوش امدید.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
اگر در انتخاب واحد دانش آموزی به هر دلیل اشتباهی رخ داده باشد (اعم انتخاب نشدن درس، انتخاب شدن اشتباه درس و ...) و این اطلاعات (انتخاب واحد) دانش آموز به سامانه امتحانات نهایی ارسال شده باشد باید نسبت به اصلاح آن اقدام نمود برای انجام این مورد عملیات زیر باید انجام گیرد: 
 
1- ابتدا در دانا به اصلاح انتخاب واحد شخص پرداخته و نمرات صحیح وارد شده و خروجی آن را از دانا تهیه می کنیم. ((نقل و انتقال اطلاعات به سیستم مکانیزه امتحانات نهایی تحت وب))
2- با مسئول سنجش هماهنگ کرده تا هم زمان به ارسال اطلاعات و تأیید از طرف سنجش مراحل کامل گردد. 
مراحل انتفال اطلاعات جدید به سامانه (فاینال):
به منظور انجام  کار از طریق فاینال وارد مدرسه خود می شوید و از منوی ((درخواست ها)) گزینه ((مدیریت درخواست ها)) را انتخاب کنید، روی گزینه ((جدید )) کلیک کنید در صفحه باز شده از بخش نوع درخواست عنوان مناسب را انتخاب نمایید، در این قسمت چندین عنوان قابل مشاهده است که شامل ( حذف مدرسه، حذف دانش آموز، حذف درس، درج دانش آموز جدید همراه با کلیه دروس، ارسال درس جدید و....) سپس کد دانش آموز و کد درس را ثبت می نماییم و نوع توضیحات را نیز انتخاب کرده که شامل (اشتباه مدرسه در ثبت اطلاعات، بیماری موثر دانش آموز، انتقال خارج از موعد دانش آموز، دستور کتبی مدیر کل، اطلاع رسانی نا مناسب به دانش آموز)
و  در قسمت انتهایی عنوان Browse را لمس نموده و فایل خروجی دانا را به آن معرفی نمایید، در پایان ((ذخیره)) را بزنید و با مسئول امتحانات منطقه تماس گرفته تا این تغییر را تایید نمایید.
بعد از تأیید اداره از همین قسمت جستجو را کلیک نمایید و بر روی عنوان (( اجرای درخواست )) کلیک نموده تا تغییرات اعمال شوند. بعد از اتمام می توانید کارت جدید را چاپ نمایید. و هم چنین لیست های جدید نیز باید چاپ شده و پس از تأیید سنجش جایگزین لیست های قبلی شوند.
 
 
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همکاران سخت کوش و پر تلاش
 
اگر در پاره ای از اوقات در ثبت نام و انتخاب واحد دروس نهایی دانش آموزان خطایی صورت می گیرد مثلاً درسی که نباید به دانش آموز داده می شد ارائه گشته و یا درسی که باید برای دانش آموز انتخاب واحد می شده انتخاب نشده است اگر سیستم فاینال توسط اداره برای ارسال اطلاعات بسته نشده باشد به راحتی تغییرات قابل اعمال است و شما می توانید تا بسته شدن فاینال توسط اداره به هر تعداد دفعه که بخواهید اطلاعات را به فاینال ارسال نمایید. ولی اگر موقعی به این اشتباه پی ببریم که سیستم فاینال بسته شده است و دیگر امکان ارسال اطلاعات به فاینال وجود ندارد تا 24 ساعت قبل از شروع امتحان نهایی می توان درخواست تغییرات را با هماهنگی مسئول مکانیزه سنجش از طریق سامانه امتحانات نهایی داد تا حقی از دانش آموز ضایع نگردد.
همچنین از بخش می توانید درخواست های دیگر مثلاً در برخی موارد اگر در مشخصات شناسنامه ای دانش آموز با فاینال مغایرتی وجود دارد که برای تصحیح این موارد هم می توان از همین جا اقدام نمود.
مسیر انجام کار:
برای این کار به فاینال مدرسه خود رفته و از منوی ((درخواست ها))گزینه ((مدیریت درخواست ها)) را انتخاب کنید در صفحه باز شده روی گزینه ((جدید )) کلیک کنید و قسمت های خواسته شده را پر کنید و در پایان ((ذخیره)) را بزنید و با مسئول امتحانات منطقه تماس گرفته تا این تغییر را تایید کند. بعد از تأیید اداره از همین قسمت جستجو را کلیک نمایید و بر روی عنوان ((اجرای درخواست )) کلیک نموده تا تغییرات اعمال شوند. بعد از اتمام می توانید کارت جدید را چاپ نمایید. 
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۹

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.